1. Laat je ego achter bij de deur. Er is altijd iemand anders die sterker, sneller, beter en groter is dan jij.

  2. Geef altijd alles wat je hebt! Als je denkt aan opgeven, denk dan aan de reden waarom je bent begonnen.

  3. Leden zijn verplicht blessures en/of beperkingen vooraf te melden.

  4. Stel je voor aan nieuwe mensen en help waar nodig. Het kan nogal spannend zijn voor nieuwe deelnemers,
    probeer er alles aan te doen om iedereen op hun gemak te stellen.

  5. Behandel alle apparatuur en materialen met respect. Leg gebruikte spullen rustig terug waar ze behoren te liggen.
    Zorg er voor dat je stangen en kettllebells onder controle houdt, ook wanneer je deze laat vallen.

  6. Neem je verantwoordelijkheid. Als je merkt dat apparatuur of spullen kapot zijn, probeer dit dan onder de
    aandacht te brengen zodat we het kunnen repareren of vervangen.

  7. Je traint voor jezelf, niet voor een ander. Wanneer je “creatief” telt of bewegingen niet volledig afmaakt, heb je
    daar alleen jezelf mee. Jij bent dan namelijk degene met minder trainingsresultaat.

  8. Probeer je niet te laten beperken door lichamelijke klachten of een blessure. Er zijn altijd vervangende oefeningen
    of aanpassingen te maken in de training.

  9. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gezondheid, conditie en veiligheid. Wees proactief in het aangeven
    van je grenzen. Dit getuigt van zelfkennis en kracht.

  10. Techniek! Zorg eerst voor een vlekkeloze uitvoering. Snelheid en gewicht komen daarna vanzelf.

  11. Maak gebruik van de kennis van je coach. Hij is er voor jou en om het beste uit jezelf te halen!

  12. Maak je niet druk over hoe je eruit ziet. Wees alert op je houding en de uitvoering van je oefeningen.

  13. Daag jezelf uit, maar ken ook je grenzen. Weet wanneer je een stapje terug moet zetten of wanneer je een
    stap omhoog gaat. Je traint bij ons zodat we je kunnen helpen fitter te worden. Heb je hulp nodig? Raadpleeg je coach.

  14. Zorg dat je jouw schrift zelf weer opbergt na de training, zodat de trainer dit niet hoeft te doen. Vergeet je
    jouw schrift op te bergen, dan kost je dit 10 burpees.
     
  15. Houd de zaal netjes. Leg alle spullen terug op de plek waar je het gepakt hebt en veeg je zweet, drinken,
    magnesium, etc. van de vloer.

  16. Voeding is de brandstof en de basis voor het behalen van resultaten. De regel voor de juiste voeding is simpel:
    Eet vlees, vis, groente, noten/zaden en pitten, fruit een beetje zetmeel en geen suiker.